zondag 20 december 2015

DIY memobord

Soms veranderen ik en mijn man de inrichting van ons huis een beetje, ook met de spullen die wij al hadden. Nu viel het mij op dat er een kast was met een lege zijkant. Het stoorde mij niet, maar het leek me wel leuk om er iets mee te doen. De eerste gedachten die ik had waren een memobord, maar dat is vaak te breed en steekt dan uit. Of ik kon kurkwand kopen en dat zelf op maat snijden en dus ging ik met dat idee op zoek. Tot ik toevallig deze kurken onderzetters tegen kwam, die kosten nieuw bij IKEA ook nog maar € 1,60,- per 3 stuks. Een beetje lijm, wat punaises en dit is het resultaat.
Ook goed te proberen zijn mok onderzetters, die bij de HEMA nieuw ook maar € 1,- kosten voor 4 stuks. Het risico is wel dat je punaise dan te lang is, omdat dat soort onderzetters vaak dunner zijn. Wel kan de kleinere variant ook een leuk effect geven!

Veel plakplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten