vrijdag 27 mei 2016

Rondleiding door mijn naaikamer

Je hebt vast al gezien dat ik wel eens naai, door de paar tutorials/DIY op mijn blog. Maar nou kan je je afvragen waar ik eigenlijk naai en hoe die plek er dan uit ziet. Ik zou dit maar al te graag willen laten zien, maar kan dit helaas alleen als ik het echt heb opgeruimd, dus dat heb ik even gedaan speciaal voor iedereen die mijn naaikamer wilde zien!
De letters op de deur van de naaikamer. Zelf geknutseld uiteraard.
Natuurlijk heb ik ook boeken en tijdschriften, netjes op een plank.

Ook wat decoratie hier en daar in de naaikamer: een muziekdoos

De stoffenkast.

Klein beetje een troep op de kast, maar ik kom overal bij!

Eén van de kleine IKEA kastjes voor mijn kleine spulletjes. Hier heb ik er 3 van.

Een schone en nette werkplek!

Volgende keer meer over mijn naaimachine!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten